Ofte stilte spørsmål

Kan jeg reservere bord ute?

Dessverre tar vi ikke i mot reservasjoner på uteserveringene våre, men du er hjertelig velkommen forbi på drop-in. Ventetiden kan variere, men vi gjør alltid vårt beste for å ordne et bord til alle som kommer forbi.

Kan jeg booke et spesifikt bord i restauranten?

Vi kan dessverre ikke garantere et spesifikt bord, men vi gjør alltid vårt beste i restauranten for å tilpasse oss ønsker. Om det er noe annet vi må vite på forhånd, ta kontakt med oss på booking@olivia.no.

Har dere glutenfri pasta og pizza?

Alle våre pasta og pizza kan lages glutenfri.

Kan dere tilpasse etter allergi?

Vi tilpasser oss alle allergener. Mange av rettene våre kan også gjøres vegetarisk eller veganske.

Kan jeg ta med hund i restauranten?

Du kan ta med hund på uteserveringen vår om det finnes plass. Som regel ønsker vi at hunden sitter ytterst på uteserveringen. Kun førerhund er velkommen inne i restauranten.

Er restaurantene handikaptilpasset?

Ja, hos oss har vi handikaptilpasset inngang, heis til 2. etasje og handikaptilpasset toalett i alle restaurantene våre.

Kan jeg ha med barnevogn?

Hos oss kan du ha med deg barnevogn, men gi oss gjerne beskjed på forhånd om du booker bord, så gjør vi vårt beste for å gi deg mer plass. Vi har dessuten barnestoler, barnemeny og stellebord i alle restaurantene våre.

Hvor lenge i forveien kan jeg booke bord?

På lunsj kan du booke en time i forveien, og på kveldstid er det minimum to timer. Det holdes alltid av et par bord til drop-in. Du er hjertelig velkommen til å svinge forbi oss, men vi vil gjøre deg oppmerksom på at kapasitet og ventetid kan variere.

Hvor lenge holdes bordet av hvis vi kommer for sent?

Vi holder av bordet ditt i 15 minutter. Om du er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon. Vi minner om at du ikke har bordet lenger enn sittetiden på din reservasjon dersom du kommer for sent.

Hvor lang kø er det i restauranten nå med drop-in?

Vi kan dessverre ikke svare på hvor lang ventetiden er gjennom telefon.

Jeg ønsker å betale med faktura

For å kunne betale med faktura må dere kontakt oss på booking@olivia.no senest 3 dager før besøket. Vi fakturer bare bedrifter, ikke privatpersoner.

Jeg ønsker å booke for et større selskap, hvordan går jeg frem?

For store selskap, ta kontakt med oss på booking@olivia.no. Vi tilbyr selskapsmenyer til større selskap, og ønsker helst en samlet betaling. Vi plasserer selskapet der det er best for dere, men kan ikke garantere et spesifikt bord. Ønsker dere å booke Sala Privata, gjør dere det her. For Sala Privata har vi et minimum antall for å booke, men lokalet er gratis å leie. Vi ønsker kun at dere bestiller en fast 3-retters meny. Dersom dere er få gjester og likevel ønsker å booke Sala Privata, kan du kontakte oss på booking@olivia.no.

Skal du arrangere bedriftsmøte, seminar eller konferanse? På olivia.company har vi satt sammen ulike møtepakker og tilbud som passer deres behov.